خرابکاری در حرکت آهسته



ست گادین 2018/4/19


ما دوست داریم یک قهرمان ناقص ، یک رفتار بد، یک فاجعه و یا یک نمایش را در قالب شخصیت های خیالی مان ببینیم .

فیلم های بتمن و ددپول ، فروش بیشتری نسبت به سوپرمن دارند .

اگر از شبکه های اجتماعی برای جذب جمعیت استفاده می کنیم ، ناخودآگاه به یکی از این شخصیت های خیالی ، در سطوح مختلف مبدل خواهیم شد .

باید بدانیم ، نمایش واقعیت های زندگی  ، چیزی درباره ی خود واقعیت نیست . فقط یک نمایش است .

اینکه برای جلب توجه ، خودمان یا بٍرند مان بصورت خودمانی ، آسیب پذیر جلوه کنیم ، در حدی که مردم دوستش داشته باشند ، برایش کف و سوت بزنند و  بخندند ، کار وسوسه انگیزی به نظر می رسد .

همیشه سعی می شود چهره ی مردمی تری از سوپرمن نمایش داده شود که آن رفتارها ،  ذاتاً به  سوپرمن نمی‌چسبد . برند ها هم غالبا در همین تله گرفتار می‌شوند .

تا مدت ها مردم اصرار داشتند که به جای داشتن یک شخصیت ناقص و عمیق ، آنها دوست دارند که یک سوپرمن باشند . به خاطر اینکه تواضع ، مهربانی و سلامت روانی انعطاف‌پذیر او کاملاً با قدرت نامحدود اش هماهنگی دارد .

ولی بدبختانه ، این روزها که ما زندگی های مان را به نمایش حقیقت تبدیل کرده ایم ، به نظر می‌رسد مردم ، بیشتر با اهمیت دادن به خرابکاری ها و دسته گلهایی که به آب می دهند ، خوشحال می شوند .

احتمالا این ایده ی بدی است که برای محبوب شدن ، خرابکار و دست و پا چلفتی جلوه کنیم .

البته این کارها فقط برای نمایش دادن مناسب است و در زندگی واقعی اینگونه نیست .


هر کسی یک سوپرمن درونش دارد ، اما برای بیدار کردنش ، کار سخت و مرارت عاطفی زیادی لازم است .

نظرات