ست گادین 2018/4/19
ما دوست داریم یک قهرمان ناقص ، یک رفتار بد، یک فاجعه و یا یک نمایش را
در قالب شخصیت های خیالی مان ببینیم .
فیلم های بتمن و ددپول ، فروش بیشتری نسبت به سوپرمن دارند .
اگر از شبکه های اجتماعی برای جذب جمعیت استفاده می کنیم ، ناخودآگاه به
یکی از این شخصیت های خیالی ، در سطوح مختلف مبدل خواهیم شد .
باید بدانیم ، نمایش واقعیت های زندگی ، چیزی درباره ی خود واقعیت نیست . فقط یک نمایش
است .
اینکه برای جلب توجه ، خودمان یا بٍرند مان بصورت خودمانی ، آسیب پذیر
جلوه کنیم ، در حدی که مردم دوستش داشته باشند ، برایش کف و سوت بزنند و بخندند ، کار وسوسه انگیزی به نظر می رسد .
همیشه سعی می شود چهره ی مردمی تری از سوپرمن نمایش داده شود که آن رفتارها
، ذاتاً به سوپرمن نمیچسبد . برند ها هم غالبا در همین تله
گرفتار میشوند .
تا مدت ها مردم اصرار داشتند که به جای داشتن یک شخصیت ناقص و عمیق ، آنها
دوست دارند که یک سوپرمن باشند . به خاطر اینکه تواضع ، مهربانی و سلامت روانی انعطافپذیر
او کاملاً با قدرت نامحدود اش هماهنگی دارد .
ولی بدبختانه ، این روزها که ما زندگی های مان را به نمایش حقیقت تبدیل
کرده ایم ، به نظر میرسد مردم ، بیشتر با اهمیت دادن به خرابکاری ها و دسته گلهایی
که به آب می دهند ، خوشحال می شوند .
احتمالا این ایده ی بدی است که برای محبوب شدن ، خرابکار و دست و پا چلفتی
جلوه کنیم .
البته این کارها فقط برای نمایش دادن مناسب است و در زندگی واقعی اینگونه
نیست .
هر کسی یک سوپرمن درونش دارد ، اما برای بیدار کردنش ، کار سخت و مرارت
عاطفی زیادی لازم است
.
نظرات
ارسال یک نظر