اهمیت خرید


ست گادین ۲۰۱۸/۵/۹


میلتون گلاسر ، حدود ۲۰۰۰ دلار  برای خلق لگوی « من نی را دوست دارم » هزینه کرد که برای یک دهه بعنوان آیکون بازاریابی تصویری اش از آن استفاده کرد .

او بعد ها گفت که بخاطر این کار بسیار خشنود بود و خوشحالی اش وقتی بیشتر شد که نتایج این کار بدست آمد .

کارولین دیویدسون ، ۳۵ دلار بابت طراحی لگوی نایکی گرفت و نایکی را مشهور کرد .او قطعا پول کمی دریافت کرد.

اساسا رد کردن ایده ی یک خرید خلاقانه ، وسوسه کننده است .

گذشته از اینها ، شما مقادیر کوچک و مرتبطی برای کار پرداخت می کنید که میتواند منجر به جذب میلیونها نفر شود .

اما بین هنر و تصویر سازی تفاوت وجود دارد . بین هیاهو و بیان .

تصویرسازی یک مشتری دارد . مشتری ممکن است یک  ایده یا یک نیاز ویژه داشته باشد . مشتری با تمام ریسکی که متحمل می شود قدم به جلو میگذارد و معلوم است که در صورت نا امید شدن ، حاضر به پرداخت حق‌الزحمه ما نیست .

از طرفی ، هنرمند به اجرای خود مقید است و از بابت ارائه کار پاسخگوست . بدیهی ست که محتوا و سازگاری آن با بازار و جادویی که اتفاق می افتد در ادامه ی همین روند است . هنرمند آزاد است و نتیجه ی آزادی اش را خواهد دید .

تصویر سازی کمی شبیه تیتر نویسی است ، شبیه شرکت ضبط موسیقی ، عکاسی صنعتی و هرچیزی که شما در کار تجارت برای جلب مشتری انجام می دهید .

همانطور که میلتون گلاسر مشان داد ، دستیابی به یک موفقیت چشمگیر و نمایشی ، بعنوان یک تصویر ساز ، دری به سمت موفقیت های بیشتر به روی مان باز می‌کند و می‌تواند هنر شما را شکوفا کند و فرصت های ییشتری برای کار تصویر سازی شما بوجود آورد .


زمانیکه تمایل به کار هنری دارید آنرا از ته دل انجام دهید . اما بدانید که جهان ، چشم به تصویر سازی هم دوخته است . پس این ابزار مفید را پد ر آغوش بکشید .

نظرات