ست گادین ۶ مارس۲۰۱۹
......................................
هر
سال شرکتهای بزرگ خودروسازی نظیر
Audi , Ford , GM و دیگران، خودروهای مفهومی خود را در شوهای بزرگی رونمایی میکنند. این
خودروهای نوآورانه، مدرن و جادویی، کاملا از خودروهای همنام خود که برای فروش نمایش
داده میشوند، متمایزند.
در
واقع شرکتهای خودروسازی، نیاز دارند که خودشان را بِروز و برازنده نگهدارند. آنها
با قدیمی خواندن خودروهای مدل قبلی، فشار اجتماعی زیادی به شما وارد میکنند تا از
شرّ خودرو فعلیتان خلاص شوید(حتی اگر خودرو فعلیتان خوب کار کند) و با این کار شما
را در بازی نگهمیدارند.
هر
سال خودروها ذرهای متفاوتتر از قبل میشوند. البته نه در عملکرد بلکه در ظاهر و احساسی
که منتقل میکنند.
در
عین حال، مشتریان همیشه دربارهی خرید خودرویی که ممکن است آنها را ناامید کند، دودل
هستند.
ادعای
خوروهای مفهومی برای ماشینبازها، این است که شرکت ما قصد دارد در آینده به چنین محصولی
دست یابد. ممنون که به ما توجه میکنید. این خبر را به گوش دیگران هم برسانید. ما اینجاییم
تا شما را سرگرم و خوشحال کنیم. ما به بلندپروازی امروزمان واقف هستیم ولی مرحله به
مرحله در طول پنج یا ده سال، شما را در معرض محصولاتمان قرار خواهیم داد و از جانب
شما تحسین خواهیم شد.
آنها
در حال عادیسازی روند پیشرفت طراحی خودرو هستند و مرتبا خودروها را ایمنتر میکنند.
ولی
همانطور که احتمالا شما هم حدس میزنید، اینها برای یک خودرو کافی نیست.
هر
ایدهای در مسیر سرایت از جمع مشتریان نوخواه اولیه به گروه خریداران عمومی، هم باعث
لذت و سرخوشی گروه اول میشود و هم منجر به شعلهورشدن احساس نیاز به محصولات جدید
در توده های مردم میگردد.
نظرات
ارسال یک نظر