راز غافلگیری تیترهای اینترنتی





ست گادین۱۲ مارس ۲۰۱۹
....................................

نوشتن یک تیتر که مردم روی آن کلیک کنند، کار چندان سختی نیست.

ولی تیترهای کلیک‌خور بندرت باعث اعتمادسازی، جلب توجه ادامه‌دار یا بروز رفتار در مخاطبین می‌شوند.

یعنی اگر بدنبال دستاوردهایی فراتر از کلیک‌خوردن صرف هستید، باید از این‌گونه تله‌گذاری‌ها دست بردارید.

اینکه شما قادر به فریب دادن مردم برای کلیک‌کردن مطالب‌تان هستید، دلیل نمی‌شود که چنین کاری را انجام دهید.

چون تا جایی که همه‌مان می‌دانیم، اندازه‌گیری یک کار غلط(تعداد کلیک‌های یک تیتر کاذب)، بدتر از اندازه‌گیری کاری است که اصلا انجامش نمی‌دهید.




نظرات