.........................................
یعنی کوچکترین
گروهی که میتوانند درحد امکان و بطور پایدار، کار شما را همراهی کنند...
اگر میتوانستید
افراد چنین گروهی را خودتان انتخاب کنید، بطوریکه همهی رویاها، جهانبینی و انرژیشان
به شما بستگی داشتهباشد، چه کسانی را بر میگزیدید؟
اگر آنها
را خودتان انتخاب کرده و نیاز داشتید که خوشحالشان کنید(چون افراد دیگری در دسترستان
نبود)، آیا محصول یا خدمات شما ارتقا پیدا نمیکرد؟
اگر هیچ
انتخابی بجز نادیده گرفتن دیگران نداشتید( یعنی همانهایی که در گروه کوچک شما حضور
ندارند یا احساس نیازی به شما یا کارتان نمیکنند)، آیا این باعث نمیشد که از محافظهکاری
دستبردارید و شروع به درخشش و پیشرفت کنید؟
وقتی به
خوشحالکردن «اقلیت مخاطبان همیشگی»تان میپردازید، دو اتفاق رخ میدهد:
1.کشف میکنید که این گروه از آنچه
انتظارش را داشتید، خیلی بزرگتر است.
2.افراد همین گروه، پیام شما را به
دیگران میرسانند.
از طرفی،
اگر شما بر روی عموم متوسط جامعه هدفگذاری کنید، احتمالا محصول متوسطی هم خلق خواهید
کرد که نمیگذارد فاصله شما از بقیه زیاد شود.
نظرات
ارسال یک نظر