مُدل‌ها، ابزاری برای تصمیم‌گیری‌اند







نوآوری در عالم مُد ضروری است ولی بجز موارد خیلی نادر، خوش‌خیالی است اگر فکر کنیم داریم کاری می‌کنیم که هرگز قبلا انجام نشده است.

یعنی در حوزه‌ی مُد، همه‌ی تصمیمات، ریسک‌ها و تلاش‌های روزافزون ما برای نقل مکان از همین‌جا به جایی است که قبلا آنجا را دیده بودیم.

آیا شما با رفتن به باشگاه سعی می‌کنید هرچه بیشتر خودتان را شبیه Jackie Joyner Kersee   یا DwayneJohnsonکنید؟

رویکردها(policies) و مدل ذهنی‌ شما، کشور ما را بیشتر شبیه چین می‌کند یا دانمارک؟

آیا پیامد دیدگاهی که دارید، شهری مثل Bakersfield  است یا Portland ؟

آیا حاضرید روی استایل(style) و مُد Warren Buffet یا MaryMeeker  سرمایه‌گذاری کنید؟

تصویری که مُدل‌ها ارائه می‌دهند حاوی همه‌ی نکات ظریفی است که در مباحث خشک تاکتیکی فراموش می‌شوند. پس مجبوریم واقع‌گرا باشیم و به آینده، عمیق‌تر بنگریم.

آیا واقعاً سعی می‌کنید Kardashian شوید؟






نظرات