برخی از پروژهها بخاطر عدم
وجود آگاهی در مخاطبینشان، لنگ میزنند. کافیست عده بیشتری از مردم درباره چیزی که
به آنها پیشنهاد میکنید آگاهی پیدا کنند تا پروژه راه بیافتد.
ولی در اغلب موارد، مشکل واقعی
چیز دیگریست.
مشکل، مردمی هستند که علیرغم
آگاهی، اقدامی نمیکنند.
ثبت نام نمیکنند.
ملحق نمیشوند.
سخنپراکنی نمیکنند.
همیشه تمرکز روی کشاندن مخاطبین
به اقدام، درمقایسه با آگاهی بخشی به ایشان، بازدهی بیشتری دارد.
البته که کار سختی است و بایستی
روی تغییری که بدنبالش هستید و چیزی که میخواهید بسازید، حسابی متمرکز شوید.
نظرات
ارسال یک نظر