کار فروشتان به کجا رسید؟
عالی بود.
از کجا میدانید؟
همهشان فروخته شدند.
؛.................................
بازی چطور بود؟
عالی.
از کجا میدانید؟
ما برنده شدیم.
؛..................................
اگر اینبار فروش موفق بوده
یا توپ وارد حلقه شده، دلیل نمیشود که دفعه بعد هم، همین اتفاق بیافتد و توپ به مسیر
دیگری نلغزد.
برای ارتقای عملکردمان، بایستی
تدارکات، تلاشها و ساختارمان را بر اساس استانداردی خلاف جهت آب، مدلسازی کنیم نه
بر اساس نتیجهای که حاصل میشود. چون حصول نتایج، از هیچ گارانتی برخوردار نیست.
برندهشدن دلیل نمیشود فکر
کنید کارتان هم خوب بوده و برعکس.
نظرات
ارسال یک نظر