بالاخره کسی لاتاری را برنده
خواهد شد و احتمال دارد آنکس شما باشید.
برای عدهای، خرید بلیط لاتاری
یک کار اقتصادی غیرمنطقی و اقدامی از روی احساسات است. چون با اینکه یکنفر باید برنده
شود ولی احتمالاً شما آن شخص نخواهید بود.
مثال لاتاری در زندگی روزمره
ما نیز وجود دارد. واضح است که یکی قرار است «تیلور سویفت» بعدی، «جرج کلونی» بعدی
یا «ویل اسمیت» بعدی شود. ولی احتمالاً آن شخص، شما نخواهید بود. کسی سودهای کلان به
جیب خواهد زد ولی احتمالاً آنکس، شما نخواهید بود.
تصمیم به افتادن در مسیر ستاره
شدن، قرارگرفتن در صدر جدولها، مشهور شدن و خوشبختی در سایه برندهشدن در یک لاتاری،
بسیار وسوسهانگیز است. ساختن یک پادکست فراگیر یا یک سایت خبری با مخاطب عام هم وسوسه
کننده است.
ولی تمرکز روی پیشرفت گام
به گام برای اقلیت مخاطبان همیشگی، بسیار پربارتر است.
شاید در سرخط اخبار نباشید ولی در طولانیمدت، مزایای خیلی بیشتری برای شما به ارمغان
خواهد آورد.
نظرات
ارسال یک نظر