بازاریابی مستقیم اهمیتی به تعداد انبوه از
مشتریان قابل دسترس نمیدهد.
[بلکه درصدی از مشتریان بالقوه یا بالفعل
مهمند که هویت، تعداد و مشخصات آنها تا حد زیادی معلوم است. متمم]
ولی بازاریابی برندمحور با اندازهگیری مشتریان مشخص مشکل دارد،
بنابراین همهی آن چه دارد، دسترسی کُلی به توده عظیمی از مشتریان است.
اگر قادر به اندازهگیری هستید،
نگران اعداد بزرگ (انبوه مشتریان) نباشید و اهمیتی به بیلبوردهای نصبشده در بزرگراهها
ندهید. [ که برای همه نصب شدهاند نه برای یک گروه هدف خاص. م[
مخاطبان مشخص و کم تعداد،
دوستان شما هستند، چون آنها خاصاند و درصدِ (مشتریان بالقوه یا بالفعل) شما را افزایش
میدهند.
نظرات
ارسال یک نظر