اگر تجربه خرید اینترنتی را
داشتهاید، میدانید که قدم آخر در خرید چقدر ارزش دارد.
سایتهای فروش اینترنتی، سازندهی
واقعی اقلام فروشی نیستند. کارخانههای تولیدی بیشماری وجود دارند که محصولاتشان را
برای فروش در اختیار این سایتها میگذارند، چرا که آن سایتها با مشتریان در رابطهاند.
شاید ۹۰ درصد (گاهی هم ۱۰۰ درصد) سود به جیب فروشندههای سایت میرود که درواقع هیچ دخالتی در تولید
نداشتهاند.
زیرا آنها قسمت سخت کار یعنی
جلبتوجه و کسب اعتماد مشتری را انجام میدهند.
قسمت سخت کار، کمک کردن به
افراد برای انتخاب است.
«قسمت سخت» با «قسمت مهم» متفاوت است. البته
بدون کارخانه، چیزی برای فروش وجود نخواهد داشت. ساختن اجناس برای فروش «مهم» است ولی
قسمت «سخت» کار نیست.
قسمت سخت و سودآور، نحوه رابطه
با مشتری است.
نظرات
ارسال یک نظر