شما احتمالاً یک مسئله‌ی بازاریابی دارید





دموکراسی، یک مسئله‌ی بازاریابی است.

سلامتی، یک مسئله‌ی بازاریابی است.

تغییرات اقلیمی، یک مسئله‌ی بازاریابی است.

رشد سازمان‌تان، رساندن پیام‌تان به گوش همه و انجام کاری که به آن افتخار کنید، مسائل مهندسی یا اقتصادی نیستند. همگی مسائل بازاریابی‌اند.

دلیل‌اش حق انتخاب انسان‌هاست.

اگر در فرهنگی زندگی می‌کنیم که در آن، افراد آزادند که انتخاب کنند، در چنین فرهنگی به ما توصیه شده است که روی آینده خودمان و دیگران کنترل داشته باشیم.

وقتی افراد انتخاب می‌کنند، این یعنی بازاریابی.

بازاریابی کار سختی است و عبارت است از روایت داستانی که همه جا طنین‌انداز شود و پُر از وعده وعید‌هایی باشد که مردم دوست دارند بشنوند.

اگر می‌خواهید تغییر ایجاد کنید، فهمیدن مکانیسمِ انتخابِ افراد به شما کمک خواهد کرد. و اگر در ذهن‌تان به یک تغییر می‌اندیشید، امیدوارم برای بهترکردن آن، زمان و انرژی صرف کنید تا داستان بهتری برای کسانی که نیازمند شنیدنش هستند، روایت کنید.
 ️⁩

نظرات