؛ Online Marketing به آش شلهقلمکاری از فروش مستقیم، SEO، ترفندها، رمزها
و احتمالات تبدیل شده است. Online Marketing
اغلب اوقات بر تاکتیکها تمرکز
دارد نه استراتژی. چون تاکتیکها به راحتی قابل اندازهگیری هستند.
از طرفی Marketing Onlin همان فرم الکترونیکی خدمترسانی به مخاطبان است. همان بازاریابی با شعار
« بهسازی امور از طریق ساختن چیزهای بهتر» است که اینبار با ماوس و کیبورد انجام میشود.
مراقب باشید که روی گزینه
اشتباه متمرکز نشوید. شما به هر دو گزینه نیاز دارید ولی یکی از آنهاست که دیگری را
هدایت میکند.
نظرات
ارسال یک نظر