پایین آوردن قیمت، آخرین تلاشِ
فروشندهای است که کار بهتری از دستش برنمیآید. 
قیمت پایین، سنخیتی با ارزشِ
زیاد ندارد. همیشه ارزشآفرینیِ بیشتر، هدفی ارزنده است.
کاهش قیمت، مسابقهای به سمت
قعر جدول است. هرچند احتمال دارد برنده شوید یا بدتر از آن، در یک چشم به هم زدن، همگانی
شوید. 
قیمت پایین، جای خوبی برای
پنهانشدن است. در سایهی ارزانفروشی، تحویل هر نوع آشغال بدست مشتری و هرجور بیاحترامی
به او، قابل توجیه میشود. 
بهتر است یکبار قیمت را تعریف
کنید، تا نیازی به معذرتخواهی برای بدعهدی و عدول مکرر از قیمتتان نداشته باشید.
نظرات
ارسال یک نظر