سگها قرار نیست اراده و اختیاری
از خود داشته باشند. به همین خاطر، خودشان را به ما سپردهاند.
بازاریابی، فرهنگ را تغییر
میدهد و فرهنگ، ما را عوض میکند و ما، جهان اطرافمان را تغییر میدهیم. نه فقط سگها
بلکه همه چیز را تغییر میدهیم.
احتمالاً اگر منتظر بمانیم
تا شرکتهای سودجو، نگران عوارض جانبی کارهایشان شوند، برای ما گران تمام شود. ولی
از لحظهای که بوسیلهی «توجه» خویش و «پول»هایمان، رأیدادن به آنها را شروع کنیم،
آنها نیز شروع به واکنش خواهند کرد.
ما چیزی را به دست میآوریم
که برای آن هزینه بپردازیم. گاهی نیز هزینهی چیزی را که به دست آوردهایم میپردازیم.
️
نظرات
ارسال یک نظر