رسانه با آبوتاب از وقایع
روز حرف میزند.
خبرِ فوری یکی از چیزهایست
که شما برای واکنش نشاندادن به آن، احساس نیاز میکنید.
مسأله اینست که اگر اینها
برای شما یا درباره شما نیست، یا چیزی نیست که شما نیازی به درگیرشدن با آن داشته باشید،
پس چه کسی رسانه را در برنامه کاری شما قرار میدهد؟
رسانه از هدایت شما به سمت
محصولاتش نفع میبرد و به یکباره، همهی توجه شما به سمتش جلب میشود.
رسانه به شما میگوید که آزادید،
ولی فلان کار را انجام دهید، چون خودتان انتخاب کردهاید!
نکته قابل توجه آنست که اگر
شما زمان خود را صرف انبوه رسانهها بکنید، دنیا به جای بهتری تبدیل نمیشود. این کاملا
واضح است.
ولی اگر برای کارهای مهمتر،
بیشتر وقت بگذارید، دنیا به جای بهتری تبدیل خواهد شد. اقدامات، مهم و ارزشمند هستند.
نظرات
ارسال یک نظر