یک کسب‌وکار کوچک، شکل کوچک‌شده‌ی یک کسب‌وکار بزرگ نیست

 

◾️ست‌گادین ۲۴ می ۲۰۲۰

 

 

جلسات کمتر، منابع کمتر، قراردادهای کمتر.

 

بزرگترین مزیت یک کسب‌و‌کار کوچک آنست که صاحبش، می‌تواند مستقیماً درچشمان مشتریان نگاه کند و برعکس.

 

احتمالاً راهِ پیشرفتِ کسب‌وکارهای کوچک، ورای پیروی از سیاست‌ها، نظرات گروهی و اهرم‌های ترقی، همان چیزی است که بیشترین محرک برای شروع کار است: بفهمید مخاطبان‌تان به چه چیزی نیاز دارند و به آنها کمک کنید تا همان را به دست آورند. راهش همین است.

 

داشتنِ یک کسب‌وکار کوچک، هرگز کار آسانی نبوده و حتی این روزها سخت‌تر هم شده است.  ولی ظرفیت عبور از دشواری‌ها و انعطاف‌پذیری، در کنار هم، اوضاع را پیش می‌برند.

 

می‌مانَد قانون اول: بفهمید مخاطبان به چه چیزی نیاز دارند و همان را به ایشان بدهید.

 

 

 ️⁩

نظرات