آگاهی، فضیلت است. آگاهماندن
به ما کمک میکند تا تصمیمات بهتری بگیریم و ما را تشویق به اقدام میکند.
آگاهی بمعنای بودن در معرض
رسانههای بیپایان نیست. ترفند «خبر فوری»،
ریشه در یک طرح تجاری قدیمی دارد که امروزه برای بلعیدن وقت انسانها و بعنوان یک اهرم
فشار، بخوبی تقویت و بهینهسازی شده است. درحال حاضر، تفرقهافکنی توسط رسانهها، خیلی
بهتر از پیشرفت، میفروشد.
اگر رسانهها کمکی به شما
نمیکنند تا برای بهترکردن اوضاع، قدمی بردارید، پس به چه دردی میخورند؟
نظرات
ارسال یک نظر