فردا فرصتی دیگر است.
سی نفر آنجا منتظر راهنمایی شما هستند تا به
بهترکردن اوضاع کمک کنید. ولی اگر شما هنوز به پروژهی شکستخوردهی قبلیتان چسبیده
باشید، دیگر قادر به نمایش توانمندیهایتان نخواهید بود.
مشتریان گذری(Customers)، شُرکا و مشتریان دائمی
و حرفهای(Clients) شما نیازمند صدای شما
و محصولاتتان هستند و از جانکندنِ شما برای بیرونآمدن از چالهای که قبلاً برای
خودتان کندهاید و حالا به وضعیتی بغرنج تبدیل شده، هیچ نفعی نمیبرند.
تمرکز روی حل مسئلهای که درست پیش روی ماست
و اینکه تصمیم بگیرید این مسئله و فقط همین مسئله را به عنوان مسئلهی ما حل کنید،
کار آسانی است. ولی هر کاری هزینهای دارد و هزینهی فرصت (Opportunity
lost) کاری که میکنید نیز به همان اندازه واقعی
است. حتی وقتی توجهی به آن ندارید.
البته اگر در شرایط دشوار، از این شاخه به
آن شاخه بپریم، نمیتوانیم مشارکت سازندهای بیافرینیم ولی از آنطرف، وقتی از متوقفکردنِ
پروژهای که قبلاً شکست خورده ناتوانیم، خودمان و تواناییهایمان را تحقیر میکنیم.
اتفاقات دیروز در دیروز ماند و تجربهی آن،
بصورت یک هدیه و دارایی از خودِ قبلیتان به امروزتان منتقل شده است. اگر خودتان نخواهید،
مجبور به یدککشیدنِ شکستهای قبلیتان نیستید.
نظرات
ارسال یک نظر